FashionGloveZ staat voor een hoog serviceniveau. Daarom geven wij 30 dagen ruil- en retourrecht!

Ik wil een bestelling graag omruilen, hoe doe ik dat?

Toch niet de juiste keuze gemaakt? Wanneer je na ontvangst van je bestelling denkt liever een andere maat te willen of kleur, dan kan je deze natuurlijk gewoon omruilen. 

Hoe stuur ik een product retour?

Past de bestelling toch niet bij je outfit? Als je spijt hebt van je aankoop of heb je niet de juiste maat, dan kun je het artikel eenvoudigweg aan ons terugsturen in originele staat. Met 30 dagen ruil- en retourrecht bij FashionGloveZ hoef je nooit een miskoop te doen. Bij ons staat service voorop. Indien je niet tevreden bent over jouw aankoop dan is ruilen of geld terug geen probleem.

Retourzendingen kunnen retour worden verstuurd naar: Seinelaan 13, 5627 WB Eindhoven

Verzend je retour voldoende gefrankeerd aangezien wij niet met een antwoordnummer werken. Je bent zelf aansprakelijk voor de aankomst van je retour. Artikelen kunnen alleen geruild worden voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur (indien voorradig). Het vervangende artikel wordt vervolgens kosteloos opgestuurd. Je zult wel zelf de kosten van het retourzenden moeten betalen, dit kan via een brievenbuspakketje eventueel via POSTNL a 3,95€.

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?

De bestelling kan tot 30 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Uiteraard mogen de geretourneerde producten gepast, maar niet gedragen zijn. De artikelen dienen in goede staat naar ons verstuurd te worden en je bent zelf aansprakelijk voor de retour aan FashionGloveZ.

Wat is het herroepingsrecht? Het herroepingsrecht houdt in dat je het recht hebt om binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, zonder opgave van redenen, de koopovereenkomst te ontbinden. Om van dit recht gebruik te maken dien je de bestelling conform onze algemene voorwaarden te herroepen. Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht ontvang je het verschuldigde bedrag zo spoedig mogelijk, maar altijd binnen 3-4 werkdagen na ontvangst van de zending of bewijsvoering van terugsturen terug op je rekening.

Wil je gebruik maken van je herroepingsrecht? Dan geven wij de voorkeur aan het gebruik van ons eigen, eenvoudig te gebruiken retourprocedure. Je kunt er echter altijd voor kiezen het 'Formulier voor herroeping' te gebruiken. Download hier de digitale versie.

Hoe gaat het terugstorten van retourgeld?

Het aankoopbedrag wordt binnen 3-4 werkdagen na ontvangst van de retour teruggestort op het rekeningnummer waarmee is betaald via onze Payment Provider Multisafepay of uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat wordt kenbaar heeft gemaakt de aankoop te herroepen. Hierbij mag je als consument aantonen via een track en trace dat het pakketje is teruggestuurd. Heb je besteld via Betaal na Ontvangst, dan komt de betalingsverplichting per direct te vervallen. Het bedrag dat wordt teruggestort is inclusief de reeds betaalde bezorgkosten die FashionGloveZ heeft gemaakt, op alle producten uit ons assortiment. Het aankoopbedrag wordt dan ook 100% teruggestort. De retourkosten van een item zijn voor eigen rekening.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen, bieden wij hiervoor onze oprechte excuses aan. Stuur dan a.u.b. de artikelen binnen 7 dagen na ontvangst aan ons terug en wij zorgen kosteloos voor een nieuwe zending en zullen de verzendkosten voor het retour sturen binnen 5 werkdagen terug betalen. Eventueel is het ook mogelijk dat FashionGloveZ een retourbon zal opsturen zodat u ze op een servicepunt kunt afgeven.

Overige Ruil- en Retour regels

FashionGloveZ behoudt zich het recht voor om retours te weigeren of om slechts een gedeelte van het bedrag te crediteren, wanneer het vermoeden bestaat dat een artikel reeds gebruikt is of door schuld anders dan die van FashionGloveZ of de leverancier van het artikel, zijn beschadigd. Indien een artikel geretourneerd wordt dat naar het oordeel van FashionGloveZ schade heeft opgelopen te wijten aan een handeling of nalatigheid van de klant, zal FashionGloveZ de klant hiervan in kennis stellen, waarna FashionGloveZ het voor het betaalde bedrag onder aftrek van het bedrag van de waardevermindering van het artikel als gevolg van de schade binnen 2 weken retourneren.

 

Voor meer informatie verwijzen wij ook naar de algemene verkoopvoorwaarden.

 

end faq

Heb je een andere vraag over het ruilen of retourneren van je bestelling die je niet in onze FAQ hebt gevonden? Neem dan gerust contact op met een van onze collega's van de klantenservice. Ook kun je een e-mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij streven ernaar deze binnen enkele uren te beantwoorden.